خرید و دانلود(مدل سازی معادلات ساختاری عوامل موثر بر پرسه زنی اینترنتی)
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع مدل سازی معادلات ساختاری عوامل موثر بر پرسه زنی اینترنتیقابل مشاهده می باشد
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد MA))گرایش منابع انسانی موضوع (مطالعه موردی وزارت صنعت و معدن و تجارت)
مشخصات فایل
تعداد صفحات145حجم6/782 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
مدل سازی معادلات ساختاری عوامل موثر بر پرسه زنی اینترنتی (مطالعه موردی: وزارت صنعت و معدن و تجارت)
چکیدهامروزه در اکثر سازمانها خصوصا سازمانهایی که مشتری محور نیستند و علیالخصوص ارگانهای دولتی که کارکنان اوقات بیکاری بیشتری در اختیار دارند پدیدهای به نام سایبرلوفیگ موج میزند.کارکنانی که به ظاهر پشت میز کار خود نشستهاند و مشغول کار با رایانهها هستند در واقع در دنیای اینترنت مشغول گشت و گذار بوده و گاه حتی خرید میکنند، بصورت آنلاین بازیمیکنند، فیلم، عکس و یا موسیقی دانلود میکنند و یا ممکن است در حال گفتگو از طریق ایمیل با دوستان خود باشند.عدهای با این پدیده برخورد میکنند و سعی در حذف کامل آن دارند در حالی که عده ای نیز به فوایدی چند از این پدیده معتقدند و اعتقاد دارند که به جای حذف کامل سایبرلوفینگ از ادارت میتوان آن را در جهت صحیح هدایت کرد بنحوی که حتی باعث بروز پیامدهای مثبتی نیز شود.
در راستای وجود عوامل منفی در پدیده سایبرلوفینگ در این تحقیق تلاش شد تا چندی از پیامدهای این پدیده در وزارت صنعت و معدن و تجارت شناسایی و ارائه گردد. در این پژوهش کارکنان وزارت صنعت و معدن و تجارت بعنوان نمونه انتخاب شده و بوسیله پرسشنامه اطلاعات مورد نیاز تحقیق که توسط مدیران و کارشناسان تکمیل شد، بدست آمد.به منظور بررسی روابط میان متغیرها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و همچنین آزمون معادلات ساختاری برای میزان همبستگی بین متغییر های مدل استفاده شده است.از نرم افزار Lisrel برای محاسبات مربوط به متغیر ها و برازندگی مدل استفاده شده استت جزیه و تحلیل دادههای آماری وجود رابطه مثبت میان عوامل پرسه زنی اینترنتی را با گرایشات رفتاری نشان داد.
کلید واژه ها: سایبرلوفینگ، گرایشات رفتاری
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مساله تحقیق.. 4
1-3- سابقه موضوع. 6
1-4- ضرورت تحقیق.. 11
1-5- هدف های تحقیق.. 12
1-6- فرضیه ها یا سوال های تحقیق.. 12
1-7- روش تحقیق.. 13
1-8- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات.. 13
2-2-1- تعریف متفرقه وبگری.. 18
2-2-3- طبقه بندی های وبگردی.. 20
2-2-4- عوامل ایجاد کننده سایبرلوفینگ... 20
2-2-5- وبگردی و عملکرد سازمانی.. 23
2-3- سایتهایی که پرسهزنان اینترنتی را جذب میکند. 25
2-4- خسارتهای پرسهزنی اینترنتی به سازمانها 25
2-4-1- خسارت پرسهزنی اینترنتی به بهرهوری.. 26
2-5- علل شخصی گرایش کارکنان به پرسهزنی اینترنتی.. 26
2-6- راههای جلوگیری از بروز پدیده پرسهزنی اینترنتی.. 27
2-7- اینترنت... 28
2-1-9- استفاده از اینترنت در محل کار 29
2-6-1- اعتیاد به اینترنت... 30
2-7- فعالیتهای سایبرلوفینگ... 31
2-8- نگرش های منفی نسبت به سایبرلوفینگ... 34
2-9- تاثیرات سایبرلوفینگ بر احساسات کارکنان.. 35
2-10- نگرش مثبت به سایبرلوفینگ... 36
2-11- تأثیر سایبرلوفینگ بر خلاقیت و دانش کارمندان سازمان.. 38
2-12- تأثیر مثبت سایبرلوفینگ بر استرس در محیط کار 39
2-12-1- روش های مقابله با استرس... 41
2-13- ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و عدالت در سازمان.. 42
2-14- ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و وظایف سازمانی.. 44
2-15- راهکارهای کاهش سایبرلوفینگ... 46
2-15-1- قوانین قابل قبول استفاده از اینترنت (AUP) 47
2-15-2- برنامه و سیاستهای مربوط به کاهش اثرات منفی سایبرلوفینگ... 49
2-15-3- مراحل تعریف شده برای کاهش سایبرلوفینگ در سازمان.. 51
2-16- مروری بر تحقیقات پیشین.. 52
3-1- مقدمه. 58
3-2- روش پژوهش.... 58
3-3 - متغیرهای پژوهش.... 59
3-4- گردآوری دادهها و ساختار پرسشنامه. 61
3-5 - روایی (اعتبار) 64
3-6 - پایایی تحقیق.. 65
3-7 روش تجزیه و تحلیل دادهها 67
3-8- مدل معادلات ساختاری.. 67
3-8-1 ویژگیهای لازم ماتریس همبستگی برای تحلیل عاملی.. 68
3-8-2 تفسیر تحلیل عاملی.. 69
3-8-3 استخراج عامل ها 70
3-9 جامعه و نمونه آماری: برآورد حجم نمونه. 70
3-10 روش نمونهگیری.. 71
3- 11 معرفی سازمان مورد مطالعه. 71
4-1- مقدمه. 75
4-2 - تحلیلهای آماری توصیفی.. 75
4-2-1- جنسیت... 75
4-2-2- سن.. 76
4-2-3- وضعیت تاهل.. 77
4-2-4 - میزان سابقه کار 79
4-2-5 نوع استخدام. 81
4-2-7 تحصیلات.. 82
4-3 آمار توصیفی متغیرهای مستقل و وابسته. 83
4-3-1 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق.. 83
4-4 آزمون فرضیه ها با آمار استنباطی.. 84
4-4-1 بررسی نرمال بودن دادها 84
4-4-2- بررسی وضعیت پرسه زنی اینترنتی.. 85
4-5- تحلیل عاملی اكتشافی (مرتبه اول و مرتبه دوم ) گرایشات رفتاری.. 86
4-6-تحلیل عاملی اكتشافی (مرتبه اول و مرتبه دوم) پرسه زنی اینترنتی.. 89
4-7- تحلیل عاملی تاییدی مدل های اندازه گیری.. 93
4-8- تحلیل عاملی تاییدی مد ل های اندازه گیری پرسه زنی اینترنتی.. 98
4-9- آزمون فرضیات تحقیق در یک مدل.. 100
5-1- مقدمه. 108
5-2- نتایج فرضیه ها 108
5-2-1- فرضیه اول.. 108
5-2-2- فرضیه دوم. 110
5-2-3- فرضیه سوم. 111
5-2-4- فرضیه چهارم. 111
5-3- نتیجه گیری.. 112
5-4- پیشنهادات.. 130
5-5- محدودیت ها 130
فهرست جداول
جدول 1-1- خلاصه تحقیقات گذشته. 8
جدول 3-1: نشانگرهای پرسه زنی اینترنتی.. 62
جدول 3-2: نشانگرهای فرایند گرایشات رفتاری.. 63
جدول 3-3: طیف لیکرت برای پاسخ به سوالات.. 64
جدول 3-4: تائید روایی.. 65
جدول 3-5: محاسبه پایایی متغیرهای تحقیق با ضریب الفا کرونباخ. 66
جدول 4-1: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان.. 76
جدول 4-2: توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان در این تحقیق.. 76
جدول 4-3: توزیع فراوانی تاهل پاسخ دهندگان در این تحقیق.. 78
جدول 4-4: توزیع فراوانی میزان سابقه کار پاسخ دهندگان در این تحقیق.. 80
جدول 4-5: توزیع فراوانی نوع استخدام در این تحقیق.. 81
جدول 4-6: توزیع تحصیلات در این تحقیق.. 82
جدول 4-7 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق.. 83
جدول 4-8: میزان کشیدگی و چولگی عاملهای تحقیق.. 84
جدول 4-9: نتایج آزمون کولموگروف-اسمیرنوف را برای همه متغیرها 85
جدول 4-10: نتایج آزمون دو جمله ای برای پرسه زنی اینترنتی.. 86
جدول 4-11: واریانس توضیح داده شده توسط مولفه های استخراج شده برای گرایشات رفتاری.. 87
جدول 4-12: ماتریس همبستگی چرخش یافته برای فاکتورهای استخراج شده گرایشات رفتاری.. 88
جدول 4-13: تحلیل عاملی اكتشافی مرتبه دوم برای گرایشات رفتاری Component Matrix. 89
جدول 4-14: واریانس توضیح داده شده توسط مولفه های استخراج شده برای پرسه زنی اینترنتی.. 89
جدول 4-15: ماتریس همبستگی چرخش یافته برای فاکتورهای استخراج شده پرسه زنی اینترنتی.. 91
جدول 4-16: تحلیل عاملی اكتشافی مرتبه دوم برای پرسه زنی اینترنتی (Component Matrix) 91
جدول 4-16: تحلیل عاملی اكتشافی مرتبه دوم برای تحلیل عاملی اكتشافی مرتبه سوم برای پرسه زنی اینترنتی.. 92
جدول 4-19 : جدول بارهای عاملی تحقیق به همراه شاخص AVE عوامل پرسه زنی.. 104
جدول 4-20: فرضیات تحقیق در یک مدل.. 105
فهرست اشکال
شکل 1-1- مدل تحقیق.. 13
شکل 2-1-رابطه بین فعالیتها و رفتارهای سایبرلوفینگ منبع: ون دورن (2011) 33
شکل 3-1- نردبان انتزاع متغیرها 61
شکل 2-2- منبع: لیم، 2002، ص 681. 43
فهرست نمودارها
نمودار 4-1: توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان.. 76
نمودار 4-2: توزیع درصد فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان.. 77
نمودار 4-3: توزیع درصد فراوانی مربوط به تاهل در بین پاسخدهندگان.. 78
نمودار 4-4: توزیع فراوانی تاهل بر اساس جنسیت... 79
نمودار 4-6: توزیع فراوانی نوع استخدام. 82
نمودار 4-7: توزیع فراوانی تحصیلات.. 83
نمودار 4-8: نمودار کتل مربوط به ابعاد گرایشات رفتاری.. 87
نمودار 4-9: نمودار کتل مربوط به ابعاد پرسه زنی اینترنتی.. 90
نمودار 4-10: مدل مفهومی گرایشات رفتاری.. 92
نمودار 4-11: مدل مفهومی پرسه زنی اینترنتی.. 93
نمودار 4-12: مدل اندازه گیری گرایشات رفتاری با استفاده تحلیل عاملی تاییدی در حالت تخمین استاندارد. 95
نمودار 4-13: اعداد معناداری ضرایب مدل اندازه گیری گرایشات رفتاری.. 96
نمودار 4-14: مدل دوم اندازه گیری گرایشات رفتاری ، و تحلیل عاملی تاییدی در حالت تخمین استاندارد. 97
نمودار 4-15:اعداد معناداری ضرایب مدل دوم اندازه گیری گرایشات رفتاری.. 97
نمودار 4-13: مدل اندازه گیری پرسه زنی با استفاده تحلیل عاملی تاییدی در حالت تخمین استاندارد. 99
نمودار 4-14: اعداد معناداری ضرایب اولین مدل اندازه گیری پرسه زنی اینترنتی.. 99
نمودار 4-18: برآورد فرضیات پژوهش در حالت تخمین نوع دوم. 103
نمودار 4-16: برآورد فرضیات پژوهش در حالت تخمین استاندارد. 101
نمودار 4-17: برآورد مدل مفهومی کلی در حالت تخمین استاندارد. 102
نمودار 4-15: مدل مفهومی پژوهش.... 100
"
خرید و دانلود(دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی)
- دانلود رایگان پکیج آموزشی کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کار در خانه,کار در منزل,کسب درآمد در خانه,مشاغل پردرآمد خانگی
خرید و دانلود(پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی)
- پیشینه و مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
خرید و دانلود(کسب و کار اینترنتی پروژه محور)
- کسب و کار اینترنتی,درآمد زایی پروژه محور
خرید و دانلود(بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی)
- پایان نامه خرید آنلاین,پایان نامه رفتار مصرف کننده آنلاین,عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی,دیدگاه های فرآیند پذیرش خرید اینترنتی
خرید و دانلود(تحقیق درباره کلاهبرداری اینترنتی )
- تحقیق درباره کلاهبرداری اینترنتی ,کلاهبرداری اینترنتی ,اینترنتی
خرید و دانلود(دانلود مقاله گزارشی از عملکرد فروشگاه اینترنتی ebay)
- فروشگاه اینترنتی,ایبی,ای بی,ebay,خدمات شرکت ebay,ایجاد فروشگاه اینترنتی,تاریخچه فروشگاه های اینترنتی,دانلود رایگان مقاله فروشگاه اینترنتی ebay
خرید و دانلود(دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هرزهنگاری (پورنوگرافی) اینترنتی (فصل دوم))
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هرزهنگاری (پورنوگرافی) اینترنتی (فصل دوم),مبانی نظری و پیشینه تحقیق هرزهنگاری (پورنوگرافی) اینترنتی (فصل دوم),مبانی نظری هرزهنگاری (پورنوگرافی) اینترنتی (فصل دوم)
خرید و دانلود(پروژه فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال به زبان سی شارپ و windows form و بانک اطلاعتی sql server)
- فروشگاه اینترنتی سی شارپ,فروشگاه #C و sql server,فروشگاه اینترنتی با SQL SERVER,پروژه سی شارپ با SQL SERVER,فروشگاه اینترنتی,سی شارپ,online shop
خرید و دانلود(پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی راه اندازی یک ISP ( مرکز ارایه خدمات اینترنتی ) >>سال 97_1400<<)
- پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی راه اندازی یک ISP ( مرکز ارایه خدمات اینترنتی ),شرح فعالیت کارآفرینانه,بخش ارزیابی دیسک,بخش تولید
خرید و دانلود(مبانی نظری وپیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی)
- مبانی نظری ,پیشینه تحقیق ,تجارت الکترونیک ,خرید اینترنتی
خرید و دانلود(کسب درآمد اینترنتی میلیونی با ربات همه کاره اینستاگرام)
- ربات همه کاره اینستاگرام,فالو کردن خودکار,لایک کردن خودکار پست ها,کسب درآمد اینترنتی,نرم افزار همه کاره اینستاگرام,کسب درآمد با اینترنت,کسب درآمد
خرید و دانلود(دانلود تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهكارها 28 ص)
- دانلود تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهكارها 28 ص,تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهكارها 28 ص,مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهكارها 28 ص,تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهكارها 28 ص
خرید و دانلود(مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی)
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق, نگرش , به تبلیغات اینترنتی
خرید و دانلود(کتاب 161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی)
- کسب و کار اینترنتی
خرید و دانلود(ترجمه مقاله واژه نامه فشرده اینترنتی)
- ترجمه مقاله واژه نامه فشرده اینترنتی,ترجمه مقاله ,واژه نامه اینترنتی,ترجمه مقاله, واژه نامه فشرده اینترنتی
خرید و دانلود(پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی)
- پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی ,مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی ,پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی ,پیشینه تحقیق,مبانی نظری, تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
خرید و دانلود(پروپوزال ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق و جذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی)
- پروپوزال ارتباط وابستگی به اینترنت با گرایش به غرق و جذب شدن در محیط مجازی در کاربران اینترنتی,وابستگی به اینترنت,کاربران اینترنتی
خرید و دانلود(پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار های اینترنتی)
- پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی , پاورپوینت شناسایی فرصت ها و موقعیت ها , پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی , پاورپوینت تبلیغات الکتر
خرید و دانلود(دانلود پاورپوینت جرایم اینترنتی (رایانه ای))
- پاورپوینت جرایم رایانه ای,پاورپوینت جرایم اینترنتی,جرایم اینترنتی,جرایم رایانه ای
خرید و دانلود(برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی کتاب)
- فروشگاه اینترنتی کتاب,فروشگاه اینترنتی,برنامه نویسی,برنامه نویسی شی گرا,عملگرها
خرید و دانلود(مبانی نظری پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی (فصل دوم))
- دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق اعتیاد اینترنتی وغرق شدن در آن,مبانی نظری اعتیاد اینترنتی چیست؟,مقاله اعتیاد به اینترنت,آمار اعتیاد به اینترنت در ایران,پیشینه تحقیق اعتیاد به اینترنت doc,پیشینه پژوهش اعتیاد به اینترنت در نوجوانان,فصل دوم پایان ن,
خرید و دانلود(فروشگاه اینترنتی)
- برنامه,سی شارپ,فروشگاه,اینترنتی
خرید و دانلود(مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی)
- مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,مبانی نظری و پیشینه,بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,بازاریابی ,تبلیغات اینترنتی
خرید و دانلود(مبانی نظری بانکداری اینترنتی)
- مبانی نظری بانکداری اینترنتی
خرید و دانلود(مبانی نظری اعتیاد اینترنتی اختلال اعتیاد به اینترنت وابستگی به اینترنت غرق شدن)
- مبانی نظری اعتیاد اینترنتیاختلال اعتیاد به اینترنتوابستگی به اینترنتغرق شدن,مبانی نظری اعتیاد اینترنتیاختلال اعتیاد به اینترنتوابستگی به اینترنت,مبانی نظری اعتیاد اینترنتیاختلال اعتیاد به اینترنت,مبانی نظری اختلال اعتیاد به اینترنتوابستگی به اینترنتغرق شدن,مبانی نظری, اعتیاد اینترنتی,اختلال اعتیاد به اینترنت,وابستگی به اینترنت,غرق شدن
خرید و دانلود(مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی)
- مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی در 23 ص
خرید و دانلود(بررسی تلفن اينترنتي، نحوه کار آن و انتقال اطلاعات و بررسی تلفن اینترنتی در ایران)
- بررسی تلفن اينترنتي, نحوه کار آن و انتقال اطلاعات و بررسی تلفن اینترنتی در ایران
خرید و دانلود(تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی پروژه مهندسی نرم افزار)
- تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی,UML,یوزکیس دیاگرام,نمودار یوزکیس,اکتور دیاگرام,نمودار اکتورها,نمودار کلاس,کلاس دیاگرام,نمودار حالت,نمودار توالی,نمودار همکاری,اکتیویتی دیاگرام,نمودار فعالیت,مهندسی نرم افزار,یو ام ال دیاگرام,نمودارهای UML,نمودارهای یو ام ال,رشنال رز
خرید و دانلود(40ایده کارآفرینی اینترنتی)
- ایده کارآفرینی اینترنتی,کتاب40ایده کارآفرینی اینترنتی,ایده راه اندازی کسب وکارآنلاین
خرید و دانلود(پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی)
- پروپوزال شبکه های اجتماعی,افزایش اعتماد خریداران اینترنتی,عوامل موثر در رفتار مصرف کننده,فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده,رفتار خرید اینترنتی و عوامل موثر بر آن,تاثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مشتریان,تاثیر شبکه های اجتماعی در افزایش اعتماد خریداران